Tipărituri vechi

românești sau despre români

Vasile Peltechi, Ențiclopedie ruso-română, Iași, 1854

Ențiclopedie ruso-română pentru tinerimea care dorește a învăța limba rosiană, de V. Peltechi caminar. (Editura) Buciumul roman. Iașii, 1854

Dialoguri adese întrebuințate

„Dialogul 1

Bună dimineața dle.
Vă doresc bună zi.
Cum petreciți? Cum vă aflați?
Foarte bine.
Dară domnieta?
Lauda Domnului! demizloc.
Dar consoarta, copiei domnieitale, și cielalți casnici sănt sănătoși?
Domnieta li faci multe onoare.
Eu de căteva ori am fost la domnieta.
Dară n-am avut onoare a vă găsi acasă.
Îmi pare pre rău, că nu m-am întămplat acasă ca să vă primesc.
Eu cătuva timp am fost absent după trebile mele.”

Sursa: www.dacoromanica.ro

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

